onsdag 19 mars 2014

28 februari

Igår blev jag rädd. Vi var ute och handlade och jag frös. Helt plötsligt hade jag förlorat känseln i höger ringfingertopp. På sjukhuset har man meddelat att förlora känseln i fingertopparna är i biverkan som man kan få vid cellgiftsbehandlingen. Den biverkan är allvarlig för tar man inte hand om det så kan det bli permanent.
Vi åkte hem och när jag äntligen fått upp temperaturen så försvann proble...met. Oh så skönt!

Jag måste också passa på att tala om hur oändligt tacksam jag är som är med i Rebeckorna. Nästan varje dag är det någon som hör av sig via telefon, mail eller post och undrar hur det är med mig?
Det är nästan så jag blir generad för jag mår ju jättebra - med små brister som rastlöshet, en känsla av yrsel ibland - men bortsett från deet mår jag fantastist bra.
Men TACK, TACK alla ni som så snällt hör av er. Jag blir så glad.
Kram till er alla rebeckasystrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar