tisdag 5 mars 2019

Oj,oj,oj nu laddar jag! Det har gått så lång tid sedan jag senast skrev något på bloggen att jag har glömt bort hur man gör. Men nu..... laddar jag för att börja på ny kula.

Sedan sist har jag avslutat min cellgiftsbehandling och 2017 upptäcktes ny cancer (äggstockscancer) i bröstet!!!! och några lymfkörtlar i armhålan. Efter operation så tackade jag nej till ytterligare cellgiftsbehandling för att istället behandla mig med naturmedel. Så från mars 2017 till mars 2018 intog jag cannabis med mycket thc.

I slutet av mars 2018 drabbades jag av takotsubos - brustet hjärta. Det kan man få efter att ha utsatts för psykisk stress,men om allt går som det ska så återgår hjärtat till normalt igen.

Och nu har jag genomgått alla tänkbara undersökningar, skiktröntgen, mamografi etc och jusst nu ser allt bra ut och inga spår av cancer. Härligt! Och då känns det som att det är dags att starta om här i min diversehandel. Så inom kort kommer mitt första inlägg och det troliga är att mycket kommer att ägnas åt ätliga vilda växter som just nu upptar väldigt mycket av mina tankar. Så gott folk jag återkommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar