tisdag 16 februari 2010

Skhoop täckkjol - det ni!

När jag var i Sälen strax efter nyår så gjorde jag världens inköp. Jag köpte en Skhoop täckkjol. Det var extrapris så den var billigare än normalt. I Sälen var det då bitande kallt -20 grader så då behövdes den verkligen.

Men så tänkte jag att hur mycket kommer jag att använda den när jag är hemma? Oj, oj, oj

vad jag misstog mig. Jag har haft den på mig varenda dag sedan jag köpte den.



Man kan verkligen undra varför ingen har kommit på den här kanonbra grejen förut. Vi har ju använt täckjackor i bra många år nu, likaså täckbyxor men varför kom ingen på täckkjolen?

Den är alldeles perfekt när man ska gå ut med hundarna till exempel. Bara att dra över dom kläder man har på sig. Eller när man ska gå bort och har kjol eller tunna byxor - bara att dra på.



Ett kanonbra plagg helt enkelt kan varmt rekommenderas.



Viveca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar